in

Eksperymenty marketingowe, które przyniosły efekt WOW! cz.3 – Daniel Schink, METS

Czas na następny film z serii „Eksperymenty marketingowe, które przyniosły efekt WOW!”. Tym razem możemy posłuchać o eksperymencie wykorzystującym big data i beacony do zainteresowania klientów zakupami online.

 

Daniel Schink, Paid Social Specialist w METS, przedstawia eksperyment marketingowy przeprowadzony dla marki Leroy Merlin. Jest to niezwykle ciekawy przypadek, ponieważ w ramach kampanii wykorzystano beacony (czym są beacony? Sprawdź tutaj) i big data do przyciągnięcia klientów do sklepu internetowego. Jakie były rezultaty akcji? Zobacz sam!

 

Ten eksperyment powinien przypaść do gustu wszystkim działającym w sektorze e-commerce. To dobry przykład tego jak można wykorzystać nowoczesne technologie do realizacji celów marketingowych.

 

bloomifect-ad

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ładowanie…

0

Comments

0 comments

10 kroków do zbudowania strategii dla social media

Wywiad – Dagmara Pakulska, Królowa Twittera