in

Eksperymenty marketingowe, które przyniosły efekt WOW! cz.2 – Michał Sławiński, K2

Kolejny film z naszej najnowszej serii „Eksperymenty marketingowe, które przyniosły efekt WOW!”. Na chwilę oddalamy się trochę od sfery internetowej i prezentujemy doskonałą akcję zrealizowaną w przestrzeni miejskiej.

 

Tym razem na łamach naszego bloga gościmy Michała Sławińskiego, pracującego na stanowisku Social Media Innovation Director w K2. Zaprezentuje on wyjątkowo ciekawy eksperyment, akcję, która odbiła się szerokim echem w Polsce i na świecie. Jest to doskonały przykład akcji, która sprowokowała niemalże same pozytywne reakcje, osiągnęła niesamowity zasięg i dotarła do bardzo dużej grupy osób. Zdecydowanie można powiedzieć, że efekt „WOW!” został osiągnięty!

 

Kilka zdjęć prezentujących jak wyglądało Słońce dla Warszawy:

podarujslonce-neon

21.01.2016 Sztuczne słońce reklama na Q22 fot: Kuba Jurkowski/REPORTER

25.01.2016 Sztuczne słońce podarujslonce.pl na Q22 fot: Kuba Jurkowski/REPORTER

 

Jak podobał wam się eksperyment przedstawiony przez Michała Sławińskiego? 🙂 Więcej o akcji możecie przeczytać na stronie K2, portalu Wirualnemedia lub portalu AdMonkey.

Już za tydzień kolejny gość i kolejny ciekawy eksperyment 🙂

baner-duzy

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ładowanie…

0

Comments

0 comments

Instagram Takeover – kiedy, jak, gdzie i dlaczego? 13 kroków do sukcesu

Wywiad – Magdalena Daniłoś, uzależniona od YouTube